Effectief gesprekken voeren

Gesprekken voeren op de werkvloer

We communiceren altijd en overal. Je zou verwachten dat we daar goed in zijn. Toch gaat het vaak mis. Waar ligt dat aan en wat kun je er zelf aan doen om effectiever te communiceren op de werkvloer? Hierover gaat de training waarbij ik je een aanpak aanreik die je altijd kunt inzetten en waarmee je gegarandeerd succes zult hebben. Je eigen situaties vormen het uitgangspunt en werkmateriaal voor deze praktische training.

Zakelijke telefoongesprekken voeren

De eerste persoon die je spreekt wanneer je een organisatie benadert, is de telefonist(e). Deze noemen we graag ‘het visitekaartje’ van de organisatie. Dit visitekaartje krijgt vaak van alles over zich heen: van eenvoudige vragen zoals: ‘Mag ik de heer Van Weerden even spreken?’ tot: ‘Ik ben woest over uw service en hang al een eeuwigheid aan de lijn!’. Hoe reageer je professioneel, adequaat en efficiënt aan de telefoon met behoud van de relatie? 

Ik bied deze trainingen in-company aan en in de vorm van persoonlijke coaching.